loading...

سایت اصغر

بازدید : 251
سه شنبه 11 شهريور 1399 زمان : 10:56

اخیراً ، من اینجا در WordStream وبلاگ نویسی نمی کردم. من به یک سفر جاده ای طولانی (هق هق) نرفته ام و یا حدوداً هشت هفته گذشته را در یک صومعه در صومعه ای در بالای کوه هیمالیا در تفکر ساکت گذرانده ام (البته می توانستم از آن استفاده کنم).

دلیل اینکه من خیلی کمتر از حد معمول وبلاگ نویسی کرده ام این است که روی پروژه های جانبی مهیج اینجا در WordStream کار کرده ام ، یعنی فیلمبرداری و ویرایش ویدیوی زیادی (برای اطلاعات بیشتر با ما در هفته های آینده همراه باشید).
بسیاری از مشاغل می خواهند بازاریابی ویدئویی خود را افزایش دهند ، اما اگر بگوییم این کار می تواند باعث ایجاد رعب و وحشت شود ، کم لطفی خواهد بود. با خیلی چیزهای قابل تأمل - از تجهیزات دوربین و نرم افزار ویرایش تا روشن کردن عکس و بهینه سازی صدا - موانع ورود می تواند زیاد باشد. خوشبختانه ، در طول 10 سال گذشته قیمت تجهیزات نرم افزاری مناسب و پس از تولید به طور قابل توجهی کاهش یافته است و اکنون زمان ایده آل برای شروع تولید فیلم های بازاریابی خود است.

در پست امروز ، من می خواهم 15 نکته برای ویرایش و تولید فیلم های بازاریابی را به اشتراک بگذارم ، بنابراین یک فنجان قهوه بخورید و برای یک دوره خرابی در تولید ویدیو بازاریابی آماده شوید.

فیلم های بازاریابی: پیش تولید
1. یک Storyboard و / یا فیلم نامه تیراندازی ایجاد کنید
بهترین فیلم های بازاریابی فقط اتفاق نمی افتد - آنها نتیجه یک برنامه ریزی دقیق و آماده سازی هستند.

قبل از اینکه حتی به آماده شدن تجهیزات دوربین خود فکر کنید ، قرار دادن یک داستان داستان و فیلم نامه عکسبرداری را کنار هم قرار دهید. Storyboarding به شما کمک می کند قبل از شروع فیلمبرداری دقیقاً به چه عکس هایی نیاز دارید و فیلمنامه فیلمبرداری مانند فیلمنامه فیلم شماست.
لازم نیست یک شاهکار خیره کننده برای صفحه داستان خود ترسیم کنید. در واقع ، شما اصلاً نیازی به کشیدن آن ندارید. شما می توانید از یک سری عکس ثابت به عنوان یک صفحه داستان ، یا حتی طرح های خشن یا شکل های چوبی استفاده کنید - آسان ترین آنها. فقط قبل از شروع فیلمبرداری مطمئن شوید که به چه عکسهایی نیاز دارید.

به یاد داشته باشید - هرچه زمان بیشتری برای برنامه ریزی فیلم بازاریابی خود صرف کنید ، بعید است بعداً فیلم هایی را که از دست می دهید ، کمتر کنید.

2. ارائه دهندگان و یا افراد مصاحبه خود را آماده کنید
اطمینان حاصل کنید که همه مجریان یا سوژه های شما از قبل انتظار دارند که از آنها انتظار داشته باشد تا اشتباهات یا اتلاف وقت در روز عکسبرداری را به حداقل برسانند. شما باید خیلی خوب قبل از رسیدن به محل زندگی خود ، در مورد شکل ظاهری محصول نهایی تصور کنید و مجریان شما باید بدانند که دقیقاً چه کاری انجام می دهند.

همچنین ، سعی کنید از ارائه دهندگان خود به حفظ صفحات روی صفحه متن جلوگیری کنید - آنها احتمالاً بازیگر نیستند و پرسیدن این موارد احتمالاً باعث ایجاد اضطراب (و اشتباهات) بیشتری می شود تا اینکه به آنها کمی آزادی بدهید.

3. بدانید چه فیلم های B-Roll مورد نیاز شماست
آیا قصد دارید عکس های تیم خود را که در حین کار در ویدئوی شما قرار دارد ، قطع کند یا از مجری خود به فیلم های دیگر برید؟ سپس شما به آنچه متخصصین فیلمبرداری آن را فیلم B-roll می نامند ، نیاز دارید.

B-roll اساساً هر فیلمی است که موضوع اصلی شما نباشد. اگر در حال فیلمبرداری از یک ویدئو توضیح دهنده هستید که محصول نرم افزاری خود را به نمایش می گذارد ، فیلم B-roll ممکن است شامل عکسهایی از مشتریان راضی باشد که از محصول شما استفاده می کنند یا به عنوان مثال یک عکس خارجی از دفاتر شما است.

به هر فیلمی که نیاز دارید ، آن را در مرحله پیش تولید مشخص کنید تا از شرایطی که در آن به فیلم مورد نیاز خود احتیاج ندارید ، جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید - چیزی به نام B-roll زیاد وجود ندارد.

نکته: اگر به فیلمبرداری از فیلمهایی که برای شما دشوار یا غیرممکن است نیاز دارید ، مانند عکسهای هوایی یا فیلمهایی از مناطق عجیب و غریب ، همیشه می توانید از تصاویر B-roll موجود استفاده کنید. من در گذشته چندین بار از تصاویر Beachfront B-Roll استفاده کرده ام و کیفیت و تنوع فیلم بسیار عالی است.

فیلم های بازاریابی: تولید
چه در حال فیلمبرداری باشید و چه در حال عکس گرفتن ، ترکیب برای محصول نهایی بسیار مهم است. ترکیب بندی آنقدر مهم است که به تنهایی شایسته پست است. با این حال ، از آنجا که این یک دوره خرابی است ، در حال حاضر فقط اصول آن را بیان خواهیم کرد.

ترکیب اصطلاح مناسبی برای چارچوب بندی و صحنه پردازی یا "ترکیب" شدن یک شات است. این به چگونگی چیدمان و قرارگیری سوژه شما - هرچه که در حال فیلمبرداری هستید - است.

4- از قانون ثالث استفاده کنید
هر زمان که از هر چیزی فیلم می گیرید (یا عکس می گیرید) ، "قانون سوم" را بخاطر بسپارید.

تصور کنید شات شما توسط دو خط افقی و دو خط عمودی به نه بخش مساوی تقسیم شده است:
توجه داشته باشید که سوژه اصلی تصویر در محل تلاقی دو نقطه از چهار نقطه (که به "نقاط لنگر" معروف هستند) قرار گرفته است؟ این روش برای جلب توجه به سمت نقاط اصلی مورد نظر در شات استفاده می شود. چشم بیننده به طور طبیعی به سمت نقطه لنگر سمت چپ بالا متمایل خواهد شد و بسیاری از افراد مدت طولانی تری در این قسمت نسبت به سایر قسمت های عکس ساکن خواهند شد ، و آن را به یک نقطه منطقی تبدیل می کنند که در آن مکان اصلی منطقه مورد نظر را در عکس خود قرار دهید - در این مثال ، صورت موضوع است.

در مثال بالا ، بالای دو خط افقی نقطه افقی منطقی برای این عکس است ، زیرا استفاده از پایین این دو منجر به پرتاب شدن آسمان بسیار خالی می شود. البته ، این ممکن است دقیقاً همان تأثیری باشد که می خواهید بدست آورید ، بنابراین به جای یک "قانون" سخت و سریع به این فکر کنید که این یک راهنما باشد.

بسیاری از دوربین ها این امکان را برای شما فراهم می کنند تا این شبکه را روی منظره یاب خود قرار دهید و باعث می شود قبل از فیلمبرداری و در حین فیلمبرداری ، عکسبرداری کنید.

هرچند که می خواهید عکس خود را کادر بگیرید ، مطمئن شوید که ترکیب بندی را به خصوص هنگام تنظیم دوربین خود در ذهن داشته باشید. برای مطالعه بیشتر در مورد ترکیب شات ، این راهنمای عالی برای خط ، شکل ، فضای منفی و سایر تکنیک های ترکیب را بررسی کنید.

فیلم های بازاریابی: روشنایی
چیزهای کمی سریعتر از یک عکس بسیار سبک یا تاریک ، فیلم بازاریابی را خراب می کند. بله ، می توانید میزان روشنایی و کنتراست تصویر را در مرحله پس از تولید تا حدی اصلاح کنید (بعداً در این مورد بیشتر بدانید) ، اما بهتر است عکسبرداری را در روز عکسبرداری درست انجام دهید تا اینکه بعداً به "رفع آن در پست" اعتماد کنید.

5- از درگیری بین نور طبیعی و مصنوعی خودداری کنید
وقتی صحبت از نورپردازی در ویدئو می شود ، انواع مختلفی از نور دما های مختلفی دارند. این دمای رنگ بر حسب درجه کلوین (° K) اندازه گیری می شود:
باز هم ، این یک موضوع پیچیده است و می تواند پست خود را به راحتی تضمین کند ، اما برای اهداف ما ، تنها چیزی که شما باید بدانید این است که مخلوط کردن دو منبع نور با دمای رنگ متفاوت باعث ایجاد یک عکس با نور ناهموار می شود.

بگذارید بگوییم شما در حال فیلمبرداری یک فیلم توضیح دهنده با عضوی از تیم خود هستید. شما یک اتاق داخلی با آکوستیک خوب انتخاب کرده اید (بعداً بیشتر در مورد این مورد می خوانید) و آماده شروع فیلمبرداری هستید. اتاق در درجه اول با چراغ های فلورسنت روشن می شود ، اما یک مشکل وجود دارد - یک پنجره بزرگ که نور طبیعی زیادی را به شما اجازه می دهد.

اگر سوژه خود را بیش از حد نزدیک به پنجره قرار دهید ، می توانید در منابع نوری با کنتراست بالقوه روبرو شوید - نور بالای سر فلورسنت با دمای حدود 4500 درجه سانتیگراد و نور روز که دمایی در حدود 5600 درجه سانتیگراد دارد. این جبران یک نوع درگیری دشوار است ، و این سردردی است که شما واقعاً نیازی به آن ندارید.

از هر کجا که عکاسی می کنید اطمینان حاصل کنید که منبع نور اصلی شما یکنواخت و سازگار است. اگر در داخل خانه شلیک می کنید ، از اتاقهای دارای پنجره خودداری کنید. اگر این امکان وجود ندارد ، سوژه خود را به اندازه کافی دور از پنجره ها قرار دهید تا از تداخل نور روز با عکس شما جلوگیری کند.

6. تراز سفیدی دوربین خود را به صورت دستی تنظیم کنید
اکنون می دانیم که منابع مختلف نور دارای دمای متفاوتی هستند ، ما باید با تنظیم دستی تعادل رنگ سفید در دوربین ، این دامنه های دمایی را در نظر بگیریم - روشی که اساساً به دوربین می گوید "سفید واقعی" در یک محیط چگونه است تا از ریختن رنگ جلوگیری شود.
در تصویر بالا ، شات در سمت چپ دارای رنگ آبی رنگی است که به دلیل دمای طبیعی نور روز در عکس ایجاد شده است. تعادل رنگ سفید در سمت راست به درستی تنظیم شده است و رنگ های واقعی تصویر را به تصویر می کشد.

بسیاری از دوربین ها دارای ویژگی تعادل سفیدی سفید هستند ، اما من اکیداً توصیه می کنم نحوه تنظیم دستی آن را یاد بگیرید. با این کار از اتکا به دوربین خود برای دستیابی به یک عکس متعادل و مناسب با رنگ جلوگیری می شود. با مراجعه به دفترچه راهنمای دوربین خود می توانید نحوه انجام این کار را بیاموزید.

حتی اگر رنگ آمیزی رنگ در مثال بالا تاثیری است که می خواهید به آن دست پیدا کنید ، از عکس با استفاده از تعادل رنگ سفید مناسب فیلم بگیرید و رنگ را در مرحله پس از تولید تنظیم کنید - برای دستیابی به جلوه خاصی به دوربین تنبل اعتماد نکنید.

7. از "کانون توجه" موضوع خود خودداری کنید
تا زمانی که از یک نمایش موزیکال برادوی فیلمبرداری نمی کنید ، احتمالاً باید از قرار دادن سوژه خود در حوضچه های روشن و با نور مستقیم خودداری کنید. منابع اصلی شدید نور می توانند روشنایی و کنتراست عکس شما را منفجر کرده و باعث انعکاس های غیر قابل چاپ در سوژه شما شوند. بسیاری از تکنیک های مختلف نورپردازی وجود دارد که می توان از هریک از آنها برای دستیابی به جلوه خاصی استفاده کرد.

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک دکل سبک حرفه ای دارید ، آن را فقط به سوژه خود قرار ندهید - مطمئن شوید عکس شما به طور یکنواخت روشن شده است و از یک بازتابنده و / یا یک دیفیوزر برای به حداقل رساندن نورافکن شدید یا سایه ها استفاده کنید (مانند "سبیل" در مثال چپ بالا در بالا).

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نورپردازی برای فیلم ، فیلم های عالی در Vimeo Video School را ببینید.

8. آکوستیک مکان فیلمبرداری خود را بررسی کنید
قبل از شروع فیلمبرداری ، آکوستیک مکانی را که در آن عکس می گیرید بررسی کنید. آیا اکو وجود دارد؟ اگر چنین است ، سعی کنید جای دیگری را برای شلیک پیدا کنید. شما می توانید بسیاری از مشکلات صوتی را در مراحل پس از تولید برطرف کنید ، اما حتی یک پژواک ضعیف می تواند کابوسی باشد که به طور کامل از بین می رود.

نیازی نیست که یک اتاق کنفرانس را در دفتر کار خود ضد صدا کنید (اما سلام ، اگر می توانید ، دنبال آن بروید) ، اما هنگام جستجوی مکان های ممکن برای فیلم برداری ، حتماً آکوستیک مکان خود را در نظر داشته باشید. بعداً می تواند بسیاری از سردردهای شما را از بین ببرد.

9. چندین بار شلیک کنید
حتی مجریان مجرب هم اشتباه می کنند و آخرین چیزی که شما می خواهید شرایطی است که در آن فقط یک قسمت مهم از فیلم بازاریابی خود را می گیرید.
در روز شلیک ، اطمینان حاصل کنید که چندین بار استفاده کنید. درصورت مشاهده مشکلی در یکی از موارد ، این یک شبکه ایمنی برای شما فراهم می کند و به شما امکان می دهد توالی نهایی خود را از چندین کلیپ از همان ترتیب ویرایش کنید نه اینکه فقط به یک مورد اعتماد کنید.

حتی اگر اولین برداشت بی عیب و نقص انجام شود ، به یک مورد دیگر شلیک کنید - به هر حال.

فیلم های بازاریابی: پس از تولید
قبل از اینکه ما به نکات پس از تولید بپردازیم ، شما باید نرم افزار ویرایش خود را انتخاب و آشنا شوید.

من اکیداً توصیه می کنم از Adobe Premiere Pro استفاده کنید ، که تقریباً یک دهه است که بسته اصلی ویرایش من است. این برنامه ویرایشی کاملاً محکم ، تمام آنچه را که برای شروع تولید فیلم های بازاریابی با کیفیت حرفه ای نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهد و برنامه های قیمت گذاری بسیار معقول (حدود 250 دلار در سال برای مجوز شخصی) است ، به این معنی که موانع ورود به میزان قابل توجهی ، حتی برای موارد کوچک ، کاهش یافته است. کسب و کار.

علیرغم اینکه یک مجموعه ویرایش حرفه ای جامع است ، Adobe Premiere Pro همچنین به طرز شگفت انگیزی کاربر پسند است و منابع یادگیری و جامعه کاربران در وب سایت Adobe شگفت انگیز است.

اگر روی Mac کار می کنید ، ممکن است وسوسه شوید که Final Cut Pro اپل را انتخاب کنید. اگرچه Final Cut Pro یک بسته ویرایشی خوب است ، من هنوز هم استفاده از Premiere Pro را توصیه می کنم. به نظر من ، سهولت حرکت شما در بین Premiere Pro و سایر برنامه های Adobe مانند After Effects و Photoshop به تنهایی می تواند آن را به یک برنامه نرم افزاری قوی تر تبدیل کند.

10. قبل از شروع به جمع آوری برش کلیپ ، کلیپ های خود را مرتب کنید
هنگام وارد کردن فیلم به برنامه ویرایش ، هنگام وارد کردن ، کلیپ های خود را پاک کنید. اکثر بسته های ویرایش به شما امکان می دهد برای هر کلیپ نقاط "در" و "خارج" تنظیم کنید ، با کوتاه کردن مکث ها ، صدای خنده و شروع اشتباه ، طول آنها را کاهش دهید.

ویرایش توالی نهایی با استفاده از کلیپ های کوتاه شده بسیار آسان تر از تنظیم هر کلیپ جداگانه در حال انجام است.

11. همیشه "On the Action" را برش دهید
هنگام ویرایش شات از شخصی که کاری را انجام می دهد ، اطمینان حاصل کنید که در حین عملی که سوژه شما انجام می دهد ، به شات بعدی برید.

به عنوان مثال ، اگر در حال ویرایش دنباله ای از کسی هستید که در را قبل از عبور از در باز می کند ، در همان لحظه دقیق که فرد دستگیره در را بچرخاند ، به عکس سوژه باز شوید. برش قبل یا بعد از عمل می تواند ناراحت کننده به نظر برسد و باعث پرت شدن حواس بیننده شود. حتی ممکن است نگران این موضوع نباشید ، اما اگر در حال کار روی یک ویدیوی جاه طلبانه تر هستید ، لازم است این نکته را بخاطر داشته باشید.

12. قبل از بررسی مشکلات مربوط به زمان ، برش خشن را جمع کنید
هنگامی که همه کلیپ های مورد نیاز خود را در برنامه ویرایش وارد کردید ، وقت آن است که شروع به جمع بندی نادرست فیلم بازاریابی خود کنید.

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک دکل سبک حرفه ای دارید ، آن را فقط به سوژه خود قرار ندهید - مطمئن شوید عکس شما به طور یکنواخت روشن شده است و از یک بازتابنده و / یا یک دیفیوزر برای به حداقل رساندن نورافکن شدید یا سایه ها استفاده کنید (مانند "سبیل" در مثال چپ بالا در بالا).

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نورپردازی برای فیلم ، فیلم های عالی در Vimeo Video School را ببینید.

8. آکوستیک مکان فیلمبرداری خود را بررسی کنید
قبل از شروع فیلمبرداری ، آکوستیک مکانی را که در آن عکس می گیرید بررسی کنید. آیا اکو وجود دارد؟ اگر چنین است ، سعی کنید جای دیگری را برای شلیک پیدا کنید. شما می توانید بسیاری از مشکلات صوتی را در مراحل پس از تولید برطرف کنید ، اما حتی یک پژواک ضعیف می تواند کابوسی باشد که به طور کامل از بین می رود.

نیازی نیست که یک اتاق کنفرانس را در دفتر کار خود ضد صدا کنید (اما سلام ، اگر می توانید ، دنبال آن بروید) ، اما هنگام جستجوی مکان های ممکن برای فیلم برداری ، حتماً آکوستیک مکان خود را در نظر داشته باشید. بعداً می تواند بسیاری از سردردهای شما را از بین ببرد.

9. چندین بار شلیک کنید
حتی مجریان مجرب هم اشتباه می کنند و آخرین چیزی که شما می خواهید شرایطی است که در آن فقط یک قسمت مهم از فیلم بازاریابی خود را می گیرید.
در روز شلیک ، اطمینان حاصل کنید که چندین بار استفاده کنید. درصورت مشاهده مشکلی در یکی از موارد ، این یک شبکه ایمنی برای شما فراهم می کند و به شما امکان می دهد توالی نهایی خود را از چندین کلیپ از همان ترتیب ویرایش کنید نه اینکه فقط به یک مورد اعتماد کنید.

حتی اگر اولین برداشت بی عیب و نقص انجام شود ، به یک مورد دیگر شلیک کنید - به هر حال.

فیلم های بازاریابی: پس از تولید
قبل از اینکه ما به نکات پس از تولید بپردازیم ، شما باید نرم افزار ویرایش خود را انتخاب و آشنا شوید.

من اکیداً توصیه می کنم از Adobe Premiere Pro استفاده کنید ، که تقریباً یک دهه است که بسته اصلی ویرایش من است. این برنامه ویرایشی کاملاً محکم ، تمام آنچه را که برای شروع تولید فیلم های بازاریابی با کیفیت حرفه ای نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهد و برنامه های قیمت گذاری بسیار معقول (حدود 250 دلار در سال برای مجوز شخصی) است ، به این معنی که موانع ورود به میزان قابل توجهی ، حتی برای موارد کوچک ، کاهش یافته است. کسب و کار.

علیرغم اینکه یک مجموعه ویرایش حرفه ای جامع است ، Adobe Premiere Pro همچنین به طرز شگفت انگیزی کاربر پسند است و منابع یادگیری و جامعه کاربران در وب سایت Adobe شگفت انگیز است.

اگر روی Mac کار می کنید ، ممکن است وسوسه شوید که Final Cut Pro اپل را انتخاب کنید. اگرچه Final Cut Pro یک بسته ویرایشی خوب است ، من هنوز هم استفاده از Premiere Pro را توصیه می کنم. به نظر من ، سهولت حرکت شما در بین Premiere Pro و سایر برنامه های Adobe مانند After Effects و Photoshop به تنهایی می تواند آن را به یک برنامه نرم افزاری قوی تر تبدیل کند.

10. قبل از شروع به جمع آوری برش کلیپ ، کلیپ های خود را مرتب کنید
هنگام وارد کردن فیلم به برنامه ویرایش ، هنگام وارد کردن ، کلیپ های خود را پاک کنید. اکثر بسته های ویرایش به شما امکان می دهد برای هر کلیپ نقاط "در" و "خارج" تنظیم کنید ، با کوتاه کردن مکث ها ، صدای خنده و شروع اشتباه ، طول آنها را کاهش دهید.

ویرایش توالی نهایی با استفاده از کلیپ های کوتاه شده بسیار آسان تر از تنظیم هر کلیپ جداگانه در حال انجام است.

11. همیشه "On the Action" را برش دهید
هنگام ویرایش شات از شخصی که کاری را انجام می دهد ، اطمینان حاصل کنید که در حین عملی که سوژه شما انجام می دهد ، به شات بعدی برید.

به عنوان مثال ، اگر در حال ویرایش دنباله ای از کسی هستید که در را قبل از عبور از در باز می کند ، در همان لحظه دقیق که فرد دستگیره در را بچرخاند ، به عکس سوژه باز شوید. برش قبل یا بعد از عمل می تواند ناراحت کننده به نظر برسد و باعث پرت شدن حواس بیننده شود. حتی ممکن است نگران این موضوع نباشید ، اما اگر در حال کار روی یک ویدیوی جاه طلبانه تر هستید ، لازم است این نکته را بخاطر داشته باشید.

12. قبل از بررسی مشکلات مربوط به زمان ، برش خشن را جمع کنید
هنگامی که همه کلیپ های مورد نیاز خود را در برنامه ویرایش وارد کردید ، وقت آن است که شروع به جمع بندی نادرست فیلم بازاریابی خود کنید.
با این حال ، قبل از شروع مراحل پر زحمت ویرایش فریم به فریم ، کلیپ های خود را تقریباً در جای خود قرار دهید. تا زمانی که ویدیوی شما شروع به شکل گرفتن نکند ، هیچ مشکلی برای مشکلات دقیق زمان وجود ندارد. به نظر زیبا نخواهد رسید ، اما به شما ایده خوبی می دهد که کدام قسمت از فیلم بازاریابی شما به بیشتر کار نیاز دارد.

13. با انتقال و افراط ، آنرا زیاد نکنید
تا زمانی که در حال ساخت یک ویدیوی تقلیدی از جنگ ستارگان نیستید (که در یک زمینه بازاریابی بسیار جالب خواهد بود) ، از انتقال های پاک کردن شعاعی - یا دستمال مرطوب ستاره یا سایر تنظیمات از پیش تنظیم شده اثر "zany" که همراه با ویرایش شما هستند استفاده نکنید. نرم افزار. هرچه توجه بیشتر به انتقال و ویرایش شما جلب شود ، ویدئوی شما ارزان تر و آماتورتر به نظر می رسد (و با این وجود ما هنوز جورج لوکاس را به خاطر این کار می بخریم).

اگر مجبور باشید ، برای انتقال از یک ضربه به ضربه دیگر ، از ضربدرهای ساده استفاده کنید. بگذارید مطالب شما صحبت کنند ، نه نرم افزار ویرایش.

14. موسیقی خود را با دقت انتخاب کنید
همه ویدیوها به موسیقی پس زمینه احتیاج ندارند ، اما اگر تصمیم گرفتید که این کار را انجام دهید ، مراقب انتخاب های خود باشید. به عنوان مثال ، شما احتمالاً انتظار ندارید که در یک ویدیوی تبلیغاتی برای یک پناهگاه حیوانات ، ناترو متال نروژی را بشنوید. اطمینان حاصل کنید که موسیقی شما برای پروژه شما مناسب است.
همچنین ، به الزامات صدور مجوز موسیقی که قصد استفاده از آن را دارید ، بسیار توجه کنید. تا زمانی که از موسیقی بدون حق امتیاز استفاده نکنید یا آهنگ خود را نسازید ، اکثر موسیقی تحت محدودیت های شدید حق نسخه برداری است که اگر طبق قوانین بازی نکنید می تواند شما را در یک آب قانونی جدی گرم کند.

بخاطر بسپار - یک شرکت ضبط کننده برای شما مهم نیست که شما فقط در یک فیلم کوتاه بازاریابی از آهنگ های دارای حق چاپ استفاده می کنید. این نقض حق چاپ است ، ساده و ساده ، و ممکن است منجر به یک دادخواست پرهزینه شود ، بنابراین با احتیاط عمل کنید و احتیاط کنید.

نکته: چندین سایت وجود دارد که موسیقی پس زمینه و جلوه های صوتی بدون حق امتیاز را ارائه می دهند ، از جمله:

FreeStockMusic.com
Incompetech.com
AudioMicro.com
RoyaltyFreeMusic.com
اگر آهنگ ها و ارکسترال های خاصی در نظر گرفته شده باشد می توانید از آنها استفاده کنید. می توانید اطلاعات بیشتری درباره موسیقی حوزه عمومی در پروژه اطلاع رسانی دامنه عمومی بخوانید ، و مجموعه ای از هنرمندان و ژانرهای حوزه عمومی را در فهرست دامنه عمومی مرور کنید.

15. تصور نکنید که می توانید همه چیز را در مراحل پس از تولید اصلاح کنید
بسته های ویرایشی مانند Premiere Pro و Final Cut Pro فوق العاده قدرتمند هستند و شما را قادر می سازند تا با فیلم های خود کارهای زیادی را انجام دهید ، اما جادویی نیستند.

تصور نکنید که همه و همه مشکلات ویدیوی شما می تواند در مرحله پس از تولید برطرف شود. بعضی اوقات ، به راحتی نمی توانید روشنایی یا کنتراست شات را به اندازه لازم اصلاح کنید یا صدای یک فرد را در یک اتاق پر از صدها نفر جدا کنید. بله ، ممکن است با توجه به وقت و مهارت کافی این امکان وجود داشته باشد ، اما پس از تولید باید به عنوان فرایندی برای افزودن صیقلی و ظرافت به ویدیوی شما تلقی شود ، نه فرصتی برای بازگشت و رفع اشتباهاتی که می توان به راحتی از طریق آنها برنامه ریزی کرد شلیک.

https://www.wordstream.com/blog/ws/2015/01/05/marketing-videos

اخیراً ، من اینجا در WordStream وبلاگ نویسی نمی کردم. من به یک سفر جاده ای طولانی (هق هق) نرفته ام و یا حدوداً هشت هفته گذشته را در یک صومعه در صومعه ای در بالای کوه هیمالیا در تفکر ساکت گذرانده ام (البته می توانستم از آن استفاده کنم).

دلیل اینکه من خیلی کمتر از حد معمول وبلاگ نویسی کرده ام این است که روی پروژه های جانبی مهیج اینجا در WordStream کار کرده ام ، یعنی فیلمبرداری و ویرایش ویدیوی زیادی (برای اطلاعات بیشتر با ما در هفته های آینده همراه باشید).
بسیاری از مشاغل می خواهند بازاریابی ویدئویی خود را افزایش دهند ، اما اگر بگوییم این کار می تواند باعث ایجاد رعب و وحشت شود ، کم لطفی خواهد بود. با خیلی چیزهای قابل تأمل - از تجهیزات دوربین و نرم افزار ویرایش تا روشن کردن عکس و بهینه سازی صدا - موانع ورود می تواند زیاد باشد. خوشبختانه ، در طول 10 سال گذشته قیمت تجهیزات نرم افزاری مناسب و پس از تولید به طور قابل توجهی کاهش یافته است و اکنون زمان ایده آل برای شروع تولید فیلم های بازاریابی خود است.

در پست امروز ، من می خواهم 15 نکته برای ویرایش و تولید فیلم های بازاریابی را به اشتراک بگذارم ، بنابراین یک فنجان قهوه بخورید و برای یک دوره خرابی در تولید ویدیو بازاریابی آماده شوید.

فیلم های بازاریابی: پیش تولید
1. یک Storyboard و / یا فیلم نامه تیراندازی ایجاد کنید
بهترین فیلم های بازاریابی فقط اتفاق نمی افتد - آنها نتیجه یک برنامه ریزی دقیق و آماده سازی هستند.

قبل از اینکه حتی به آماده شدن تجهیزات دوربین خود فکر کنید ، قرار دادن یک داستان داستان و فیلم نامه عکسبرداری را کنار هم قرار دهید. Storyboarding به شما کمک می کند قبل از شروع فیلمبرداری دقیقاً به چه عکس هایی نیاز دارید و فیلمنامه فیلمبرداری مانند فیلمنامه فیلم شماست.
لازم نیست یک شاهکار خیره کننده برای صفحه داستان خود ترسیم کنید. در واقع ، شما اصلاً نیازی به کشیدن آن ندارید. شما می توانید از یک سری عکس ثابت به عنوان یک صفحه داستان ، یا حتی طرح های خشن یا شکل های چوبی استفاده کنید - آسان ترین آنها. فقط قبل از شروع فیلمبرداری مطمئن شوید که به چه عکسهایی نیاز دارید.

به یاد داشته باشید - هرچه زمان بیشتری برای برنامه ریزی فیلم بازاریابی خود صرف کنید ، بعید است بعداً فیلم هایی را که از دست می دهید ، کمتر کنید.

2. ارائه دهندگان و یا افراد مصاحبه خود را آماده کنید
اطمینان حاصل کنید که همه مجریان یا سوژه های شما از قبل انتظار دارند که از آنها انتظار داشته باشد تا اشتباهات یا اتلاف وقت در روز عکسبرداری را به حداقل برسانند. شما باید خیلی خوب قبل از رسیدن به محل زندگی خود ، در مورد شکل ظاهری محصول نهایی تصور کنید و مجریان شما باید بدانند که دقیقاً چه کاری انجام می دهند.

همچنین ، سعی کنید از ارائه دهندگان خود به حفظ صفحات روی صفحه متن جلوگیری کنید - آنها احتمالاً بازیگر نیستند و پرسیدن این موارد احتمالاً باعث ایجاد اضطراب (و اشتباهات) بیشتری می شود تا اینکه به آنها کمی آزادی بدهید.

3. بدانید چه فیلم های B-Roll مورد نیاز شماست
آیا قصد دارید عکس های تیم خود را که در حین کار در ویدئوی شما قرار دارد ، قطع کند یا از مجری خود به فیلم های دیگر برید؟ سپس شما به آنچه متخصصین فیلمبرداری آن را فیلم B-roll می نامند ، نیاز دارید.

B-roll اساساً هر فیلمی است که موضوع اصلی شما نباشد. اگر در حال فیلمبرداری از یک ویدئو توضیح دهنده هستید که محصول نرم افزاری خود را به نمایش می گذارد ، فیلم B-roll ممکن است شامل عکسهایی از مشتریان راضی باشد که از محصول شما استفاده می کنند یا به عنوان مثال یک عکس خارجی از دفاتر شما است.

به هر فیلمی که نیاز دارید ، آن را در مرحله پیش تولید مشخص کنید تا از شرایطی که در آن به فیلم مورد نیاز خود احتیاج ندارید ، جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید - چیزی به نام B-roll زیاد وجود ندارد.

نکته: اگر به فیلمبرداری از فیلمهایی که برای شما دشوار یا غیرممکن است نیاز دارید ، مانند عکسهای هوایی یا فیلمهایی از مناطق عجیب و غریب ، همیشه می توانید از تصاویر B-roll موجود استفاده کنید. من در گذشته چندین بار از تصاویر Beachfront B-Roll استفاده کرده ام و کیفیت و تنوع فیلم بسیار عالی است.

فیلم های بازاریابی: تولید
چه در حال فیلمبرداری باشید و چه در حال عکس گرفتن ، ترکیب برای محصول نهایی بسیار مهم است. ترکیب بندی آنقدر مهم است که به تنهایی شایسته پست است. با این حال ، از آنجا که این یک دوره خرابی است ، در حال حاضر فقط اصول آن را بیان خواهیم کرد.

ترکیب اصطلاح مناسبی برای چارچوب بندی و صحنه پردازی یا "ترکیب" شدن یک شات است. این به چگونگی چیدمان و قرارگیری سوژه شما - هرچه که در حال فیلمبرداری هستید - است.

4- از قانون ثالث استفاده کنید
هر زمان که از هر چیزی فیلم می گیرید (یا عکس می گیرید) ، "قانون سوم" را بخاطر بسپارید.

تصور کنید شات شما توسط دو خط افقی و دو خط عمودی به نه بخش مساوی تقسیم شده است:
توجه داشته باشید که سوژه اصلی تصویر در محل تلاقی دو نقطه از چهار نقطه (که به "نقاط لنگر" معروف هستند) قرار گرفته است؟ این روش برای جلب توجه به سمت نقاط اصلی مورد نظر در شات استفاده می شود. چشم بیننده به طور طبیعی به سمت نقطه لنگر سمت چپ بالا متمایل خواهد شد و بسیاری از افراد مدت طولانی تری در این قسمت نسبت به سایر قسمت های عکس ساکن خواهند شد ، و آن را به یک نقطه منطقی تبدیل می کنند که در آن مکان اصلی منطقه مورد نظر را در عکس خود قرار دهید - در این مثال ، صورت موضوع است.

در مثال بالا ، بالای دو خط افقی نقطه افقی منطقی برای این عکس است ، زیرا استفاده از پایین این دو منجر به پرتاب شدن آسمان بسیار خالی می شود. البته ، این ممکن است دقیقاً همان تأثیری باشد که می خواهید بدست آورید ، بنابراین به جای یک "قانون" سخت و سریع به این فکر کنید که این یک راهنما باشد.

بسیاری از دوربین ها این امکان را برای شما فراهم می کنند تا این شبکه را روی منظره یاب خود قرار دهید و باعث می شود قبل از فیلمبرداری و در حین فیلمبرداری ، عکسبرداری کنید.

هرچند که می خواهید عکس خود را کادر بگیرید ، مطمئن شوید که ترکیب بندی را به خصوص هنگام تنظیم دوربین خود در ذهن داشته باشید. برای مطالعه بیشتر در مورد ترکیب شات ، این راهنمای عالی برای خط ، شکل ، فضای منفی و سایر تکنیک های ترکیب را بررسی کنید.

فیلم های بازاریابی: روشنایی
چیزهای کمی سریعتر از یک عکس بسیار سبک یا تاریک ، فیلم بازاریابی را خراب می کند. بله ، می توانید میزان روشنایی و کنتراست تصویر را در مرحله پس از تولید تا حدی اصلاح کنید (بعداً در این مورد بیشتر بدانید) ، اما بهتر است عکسبرداری را در روز عکسبرداری درست انجام دهید تا اینکه بعداً به "رفع آن در پست" اعتماد کنید.

5- از درگیری بین نور طبیعی و مصنوعی خودداری کنید
وقتی صحبت از نورپردازی در ویدئو می شود ، انواع مختلفی از نور دما های مختلفی دارند. این دمای رنگ بر حسب درجه کلوین (° K) اندازه گیری می شود:
باز هم ، این یک موضوع پیچیده است و می تواند پست خود را به راحتی تضمین کند ، اما برای اهداف ما ، تنها چیزی که شما باید بدانید این است که مخلوط کردن دو منبع نور با دمای رنگ متفاوت باعث ایجاد یک عکس با نور ناهموار می شود.

بگذارید بگوییم شما در حال فیلمبرداری یک فیلم توضیح دهنده با عضوی از تیم خود هستید. شما یک اتاق داخلی با آکوستیک خوب انتخاب کرده اید (بعداً بیشتر در مورد این مورد می خوانید) و آماده شروع فیلمبرداری هستید. اتاق در درجه اول با چراغ های فلورسنت روشن می شود ، اما یک مشکل وجود دارد - یک پنجره بزرگ که نور طبیعی زیادی را به شما اجازه می دهد.

اگر سوژه خود را بیش از حد نزدیک به پنجره قرار دهید ، می توانید در منابع نوری با کنتراست بالقوه روبرو شوید - نور بالای سر فلورسنت با دمای حدود 4500 درجه سانتیگراد و نور روز که دمایی در حدود 5600 درجه سانتیگراد دارد. این جبران یک نوع درگیری دشوار است ، و این سردردی است که شما واقعاً نیازی به آن ندارید.

از هر کجا که عکاسی می کنید اطمینان حاصل کنید که منبع نور اصلی شما یکنواخت و سازگار است. اگر در داخل خانه شلیک می کنید ، از اتاقهای دارای پنجره خودداری کنید. اگر این امکان وجود ندارد ، سوژه خود را به اندازه کافی دور از پنجره ها قرار دهید تا از تداخل نور روز با عکس شما جلوگیری کند.

6. تراز سفیدی دوربین خود را به صورت دستی تنظیم کنید
اکنون می دانیم که منابع مختلف نور دارای دمای متفاوتی هستند ، ما باید با تنظیم دستی تعادل رنگ سفید در دوربین ، این دامنه های دمایی را در نظر بگیریم - روشی که اساساً به دوربین می گوید "سفید واقعی" در یک محیط چگونه است تا از ریختن رنگ جلوگیری شود.
در تصویر بالا ، شات در سمت چپ دارای رنگ آبی رنگی است که به دلیل دمای طبیعی نور روز در عکس ایجاد شده است. تعادل رنگ سفید در سمت راست به درستی تنظیم شده است و رنگ های واقعی تصویر را به تصویر می کشد.

بسیاری از دوربین ها دارای ویژگی تعادل سفیدی سفید هستند ، اما من اکیداً توصیه می کنم نحوه تنظیم دستی آن را یاد بگیرید. با این کار از اتکا به دوربین خود برای دستیابی به یک عکس متعادل و مناسب با رنگ جلوگیری می شود. با مراجعه به دفترچه راهنمای دوربین خود می توانید نحوه انجام این کار را بیاموزید.

حتی اگر رنگ آمیزی رنگ در مثال بالا تاثیری است که می خواهید به آن دست پیدا کنید ، از عکس با استفاده از تعادل رنگ سفید مناسب فیلم بگیرید و رنگ را در مرحله پس از تولید تنظیم کنید - برای دستیابی به جلوه خاصی به دوربین تنبل اعتماد نکنید.

7. از "کانون توجه" موضوع خود خودداری کنید
تا زمانی که از یک نمایش موزیکال برادوی فیلمبرداری نمی کنید ، احتمالاً باید از قرار دادن سوژه خود در حوضچه های روشن و با نور مستقیم خودداری کنید. منابع اصلی شدید نور می توانند روشنایی و کنتراست عکس شما را منفجر کرده و باعث انعکاس های غیر قابل چاپ در سوژه شما شوند. بسیاری از تکنیک های مختلف نورپردازی وجود دارد که می توان از هریک از آنها برای دستیابی به جلوه خاصی استفاده کرد.

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک دکل سبک حرفه ای دارید ، آن را فقط به سوژه خود قرار ندهید - مطمئن شوید عکس شما به طور یکنواخت روشن شده است و از یک بازتابنده و / یا یک دیفیوزر برای به حداقل رساندن نورافکن شدید یا سایه ها استفاده کنید (مانند "سبیل" در مثال چپ بالا در بالا).

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نورپردازی برای فیلم ، فیلم های عالی در Vimeo Video School را ببینید.

8. آکوستیک مکان فیلمبرداری خود را بررسی کنید
قبل از شروع فیلمبرداری ، آکوستیک مکانی را که در آن عکس می گیرید بررسی کنید. آیا اکو وجود دارد؟ اگر چنین است ، سعی کنید جای دیگری را برای شلیک پیدا کنید. شما می توانید بسیاری از مشکلات صوتی را در مراحل پس از تولید برطرف کنید ، اما حتی یک پژواک ضعیف می تواند کابوسی باشد که به طور کامل از بین می رود.

نیازی نیست که یک اتاق کنفرانس را در دفتر کار خود ضد صدا کنید (اما سلام ، اگر می توانید ، دنبال آن بروید) ، اما هنگام جستجوی مکان های ممکن برای فیلم برداری ، حتماً آکوستیک مکان خود را در نظر داشته باشید. بعداً می تواند بسیاری از سردردهای شما را از بین ببرد.

9. چندین بار شلیک کنید
حتی مجریان مجرب هم اشتباه می کنند و آخرین چیزی که شما می خواهید شرایطی است که در آن فقط یک قسمت مهم از فیلم بازاریابی خود را می گیرید.
در روز شلیک ، اطمینان حاصل کنید که چندین بار استفاده کنید. درصورت مشاهده مشکلی در یکی از موارد ، این یک شبکه ایمنی برای شما فراهم می کند و به شما امکان می دهد توالی نهایی خود را از چندین کلیپ از همان ترتیب ویرایش کنید نه اینکه فقط به یک مورد اعتماد کنید.

حتی اگر اولین برداشت بی عیب و نقص انجام شود ، به یک مورد دیگر شلیک کنید - به هر حال.

فیلم های بازاریابی: پس از تولید
قبل از اینکه ما به نکات پس از تولید بپردازیم ، شما باید نرم افزار ویرایش خود را انتخاب و آشنا شوید.

من اکیداً توصیه می کنم از Adobe Premiere Pro استفاده کنید ، که تقریباً یک دهه است که بسته اصلی ویرایش من است. این برنامه ویرایشی کاملاً محکم ، تمام آنچه را که برای شروع تولید فیلم های بازاریابی با کیفیت حرفه ای نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهد و برنامه های قیمت گذاری بسیار معقول (حدود 250 دلار در سال برای مجوز شخصی) است ، به این معنی که موانع ورود به میزان قابل توجهی ، حتی برای موارد کوچک ، کاهش یافته است. کسب و کار.

علیرغم اینکه یک مجموعه ویرایش حرفه ای جامع است ، Adobe Premiere Pro همچنین به طرز شگفت انگیزی کاربر پسند است و منابع یادگیری و جامعه کاربران در وب سایت Adobe شگفت انگیز است.

اگر روی Mac کار می کنید ، ممکن است وسوسه شوید که Final Cut Pro اپل را انتخاب کنید. اگرچه Final Cut Pro یک بسته ویرایشی خوب است ، من هنوز هم استفاده از Premiere Pro را توصیه می کنم. به نظر من ، سهولت حرکت شما در بین Premiere Pro و سایر برنامه های Adobe مانند After Effects و Photoshop به تنهایی می تواند آن را به یک برنامه نرم افزاری قوی تر تبدیل کند.

10. قبل از شروع به جمع آوری برش کلیپ ، کلیپ های خود را مرتب کنید
هنگام وارد کردن فیلم به برنامه ویرایش ، هنگام وارد کردن ، کلیپ های خود را پاک کنید. اکثر بسته های ویرایش به شما امکان می دهد برای هر کلیپ نقاط "در" و "خارج" تنظیم کنید ، با کوتاه کردن مکث ها ، صدای خنده و شروع اشتباه ، طول آنها را کاهش دهید.

ویرایش توالی نهایی با استفاده از کلیپ های کوتاه شده بسیار آسان تر از تنظیم هر کلیپ جداگانه در حال انجام است.

11. همیشه "On the Action" را برش دهید
هنگام ویرایش شات از شخصی که کاری را انجام می دهد ، اطمینان حاصل کنید که در حین عملی که سوژه شما انجام می دهد ، به شات بعدی برید.

به عنوان مثال ، اگر در حال ویرایش دنباله ای از کسی هستید که در را قبل از عبور از در باز می کند ، در همان لحظه دقیق که فرد دستگیره در را بچرخاند ، به عکس سوژه باز شوید. برش قبل یا بعد از عمل می تواند ناراحت کننده به نظر برسد و باعث پرت شدن حواس بیننده شود. حتی ممکن است نگران این موضوع نباشید ، اما اگر در حال کار روی یک ویدیوی جاه طلبانه تر هستید ، لازم است این نکته را بخاطر داشته باشید.

12. قبل از بررسی مشکلات مربوط به زمان ، برش خشن را جمع کنید
هنگامی که همه کلیپ های مورد نیاز خود را در برنامه ویرایش وارد کردید ، وقت آن است که شروع به جمع بندی نادرست فیلم بازاریابی خود کنید.

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک دکل سبک حرفه ای دارید ، آن را فقط به سوژه خود قرار ندهید - مطمئن شوید عکس شما به طور یکنواخت روشن شده است و از یک بازتابنده و / یا یک دیفیوزر برای به حداقل رساندن نورافکن شدید یا سایه ها استفاده کنید (مانند "سبیل" در مثال چپ بالا در بالا).

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نورپردازی برای فیلم ، فیلم های عالی در Vimeo Video School را ببینید.

8. آکوستیک مکان فیلمبرداری خود را بررسی کنید
قبل از شروع فیلمبرداری ، آکوستیک مکانی را که در آن عکس می گیرید بررسی کنید. آیا اکو وجود دارد؟ اگر چنین است ، سعی کنید جای دیگری را برای شلیک پیدا کنید. شما می توانید بسیاری از مشکلات صوتی را در مراحل پس از تولید برطرف کنید ، اما حتی یک پژواک ضعیف می تواند کابوسی باشد که به طور کامل از بین می رود.

نیازی نیست که یک اتاق کنفرانس را در دفتر کار خود ضد صدا کنید (اما سلام ، اگر می توانید ، دنبال آن بروید) ، اما هنگام جستجوی مکان های ممکن برای فیلم برداری ، حتماً آکوستیک مکان خود را در نظر داشته باشید. بعداً می تواند بسیاری از سردردهای شما را از بین ببرد.

9. چندین بار شلیک کنید
حتی مجریان مجرب هم اشتباه می کنند و آخرین چیزی که شما می خواهید شرایطی است که در آن فقط یک قسمت مهم از فیلم بازاریابی خود را می گیرید.
در روز شلیک ، اطمینان حاصل کنید که چندین بار استفاده کنید. درصورت مشاهده مشکلی در یکی از موارد ، این یک شبکه ایمنی برای شما فراهم می کند و به شما امکان می دهد توالی نهایی خود را از چندین کلیپ از همان ترتیب ویرایش کنید نه اینکه فقط به یک مورد اعتماد کنید.

حتی اگر اولین برداشت بی عیب و نقص انجام شود ، به یک مورد دیگر شلیک کنید - به هر حال.

فیلم های بازاریابی: پس از تولید
قبل از اینکه ما به نکات پس از تولید بپردازیم ، شما باید نرم افزار ویرایش خود را انتخاب و آشنا شوید.

من اکیداً توصیه می کنم از Adobe Premiere Pro استفاده کنید ، که تقریباً یک دهه است که بسته اصلی ویرایش من است. این برنامه ویرایشی کاملاً محکم ، تمام آنچه را که برای شروع تولید فیلم های بازاریابی با کیفیت حرفه ای نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهد و برنامه های قیمت گذاری بسیار معقول (حدود 250 دلار در سال برای مجوز شخصی) است ، به این معنی که موانع ورود به میزان قابل توجهی ، حتی برای موارد کوچک ، کاهش یافته است. کسب و کار.

علیرغم اینکه یک مجموعه ویرایش حرفه ای جامع است ، Adobe Premiere Pro همچنین به طرز شگفت انگیزی کاربر پسند است و منابع یادگیری و جامعه کاربران در وب سایت Adobe شگفت انگیز است.

اگر روی Mac کار می کنید ، ممکن است وسوسه شوید که Final Cut Pro اپل را انتخاب کنید. اگرچه Final Cut Pro یک بسته ویرایشی خوب است ، من هنوز هم استفاده از Premiere Pro را توصیه می کنم. به نظر من ، سهولت حرکت شما در بین Premiere Pro و سایر برنامه های Adobe مانند After Effects و Photoshop به تنهایی می تواند آن را به یک برنامه نرم افزاری قوی تر تبدیل کند.

10. قبل از شروع به جمع آوری برش کلیپ ، کلیپ های خود را مرتب کنید
هنگام وارد کردن فیلم به برنامه ویرایش ، هنگام وارد کردن ، کلیپ های خود را پاک کنید. اکثر بسته های ویرایش به شما امکان می دهد برای هر کلیپ نقاط "در" و "خارج" تنظیم کنید ، با کوتاه کردن مکث ها ، صدای خنده و شروع اشتباه ، طول آنها را کاهش دهید.

ویرایش توالی نهایی با استفاده از کلیپ های کوتاه شده بسیار آسان تر از تنظیم هر کلیپ جداگانه در حال انجام است.

11. همیشه "On the Action" را برش دهید
هنگام ویرایش شات از شخصی که کاری را انجام می دهد ، اطمینان حاصل کنید که در حین عملی که سوژه شما انجام می دهد ، به شات بعدی برید.

به عنوان مثال ، اگر در حال ویرایش دنباله ای از کسی هستید که در را قبل از عبور از در باز می کند ، در همان لحظه دقیق که فرد دستگیره در را بچرخاند ، به عکس سوژه باز شوید. برش قبل یا بعد از عمل می تواند ناراحت کننده به نظر برسد و باعث پرت شدن حواس بیننده شود. حتی ممکن است نگران این موضوع نباشید ، اما اگر در حال کار روی یک ویدیوی جاه طلبانه تر هستید ، لازم است این نکته را بخاطر داشته باشید.

12. قبل از بررسی مشکلات مربوط به زمان ، برش خشن را جمع کنید
هنگامی که همه کلیپ های مورد نیاز خود را در برنامه ویرایش وارد کردید ، وقت آن است که شروع به جمع بندی نادرست فیلم بازاریابی خود کنید.
با این حال ، قبل از شروع مراحل پر زحمت ویرایش فریم به فریم ، کلیپ های خود را تقریباً در جای خود قرار دهید. تا زمانی که ویدیوی شما شروع به شکل گرفتن نکند ، هیچ مشکلی برای مشکلات دقیق زمان وجود ندارد. به نظر زیبا نخواهد رسید ، اما به شما ایده خوبی می دهد که کدام قسمت از فیلم بازاریابی شما به بیشتر کار نیاز دارد.

13. با انتقال و افراط ، آنرا زیاد نکنید
تا زمانی که در حال ساخت یک ویدیوی تقلیدی از جنگ ستارگان نیستید (که در یک زمینه بازاریابی بسیار جالب خواهد بود) ، از انتقال های پاک کردن شعاعی - یا دستمال مرطوب ستاره یا سایر تنظیمات از پیش تنظیم شده اثر "zany" که همراه با ویرایش شما هستند استفاده نکنید. نرم افزار. هرچه توجه بیشتر به انتقال و ویرایش شما جلب شود ، ویدئوی شما ارزان تر و آماتورتر به نظر می رسد (و با این وجود ما هنوز جورج لوکاس را به خاطر این کار می بخریم).

اگر مجبور باشید ، برای انتقال از یک ضربه به ضربه دیگر ، از ضربدرهای ساده استفاده کنید. بگذارید مطالب شما صحبت کنند ، نه نرم افزار ویرایش.

14. موسیقی خود را با دقت انتخاب کنید
همه ویدیوها به موسیقی پس زمینه احتیاج ندارند ، اما اگر تصمیم گرفتید که این کار را انجام دهید ، مراقب انتخاب های خود باشید. به عنوان مثال ، شما احتمالاً انتظار ندارید که در یک ویدیوی تبلیغاتی برای یک پناهگاه حیوانات ، ناترو متال نروژی را بشنوید. اطمینان حاصل کنید که موسیقی شما برای پروژه شما مناسب است.
همچنین ، به الزامات صدور مجوز موسیقی که قصد استفاده از آن را دارید ، بسیار توجه کنید. تا زمانی که از موسیقی بدون حق امتیاز استفاده نکنید یا آهنگ خود را نسازید ، اکثر موسیقی تحت محدودیت های شدید حق نسخه برداری است که اگر طبق قوانین بازی نکنید می تواند شما را در یک آب قانونی جدی گرم کند.

بخاطر بسپار - یک شرکت ضبط کننده برای شما مهم نیست که شما فقط در یک فیلم کوتاه بازاریابی از آهنگ های دارای حق چاپ استفاده می کنید. این نقض حق چاپ است ، ساده و ساده ، و ممکن است منجر به یک دادخواست پرهزینه شود ، بنابراین با احتیاط عمل کنید و احتیاط کنید.

نکته: چندین سایت وجود دارد که موسیقی پس زمینه و جلوه های صوتی بدون حق امتیاز را ارائه می دهند ، از جمله:

FreeStockMusic.com
Incompetech.com
AudioMicro.com
RoyaltyFreeMusic.com
اگر آهنگ ها و ارکسترال های خاصی در نظر گرفته شده باشد می توانید از آنها استفاده کنید. می توانید اطلاعات بیشتری درباره موسیقی حوزه عمومی در پروژه اطلاع رسانی دامنه عمومی بخوانید ، و مجموعه ای از هنرمندان و ژانرهای حوزه عمومی را در فهرست دامنه عمومی مرور کنید.

15. تصور نکنید که می توانید همه چیز را در مراحل پس از تولید اصلاح کنید
بسته های ویرایشی مانند Premiere Pro و Final Cut Pro فوق العاده قدرتمند هستند و شما را قادر می سازند تا با فیلم های خود کارهای زیادی را انجام دهید ، اما جادویی نیستند.

تصور نکنید که همه و همه مشکلات ویدیوی شما می تواند در مرحله پس از تولید برطرف شود. بعضی اوقات ، به راحتی نمی توانید روشنایی یا کنتراست شات را به اندازه لازم اصلاح کنید یا صدای یک فرد را در یک اتاق پر از صدها نفر جدا کنید. بله ، ممکن است با توجه به وقت و مهارت کافی این امکان وجود داشته باشد ، اما پس از تولید باید به عنوان فرایندی برای افزودن صیقلی و ظرافت به ویدیوی شما تلقی شود ، نه فرصتی برای بازگشت و رفع اشتباهاتی که می توان به راحتی از طریق آنها برنامه ریزی کرد شلیک.

https://www.wordstream.com/blog/ws/2015/01/05/marketing-videos

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 6137
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی